STRATEGJIA AC E MBËSHTETET SUKSESIN NË:

  • Vetëdijen, Përgjegjshmërinë, Korrektesën kolektive,
  • Stafi i specializuar dhe numrin e konsiderueshëm.
  • Rrjetin e plotë edhe efikas, të shtrirë gjeografikisht në të gjithë vendin, fuqizuar nga rrjeti UnionNet dhe të mbështetur nga teknikë dhe teknologji e kohës, (Plotësi në mjeteve e transportit si në numër ashtu edhe në llojshmëri, platformën e saj softwar-ike, komunikimin e pandërprerë me të gjitha mjetet e kanalet).
  • Realizimin e plotë, të shpejtë, të garantuar dhe dokumentuar të çdo shërbimi që nga marrja e porosisë e deri tek dorëzimi. (Për çdo dorëzim sigurohet: Prova e Marrjes në Dorëzim me të gjithë elementet dokuemntues të dorëzimit dhe Sistem arshivimi i automatizuar)

KLIENTË TË AC: Ministria e Punëve të Jashtme, Ministria e Mbrojtjes, Ambasada Amerikane, Ambasada Italiane, Ambasada Greke, Ambasada Spanjolle, Projekte të ndryshme Ndërkombëtare që operojnë në vendin tonë, Eagle Mobile, Plus Communication, shoqëri Sigurimesh, Unioni Financiar i Tiranes (UFT), Union Bank, Reiffeisen Bank, Intesa San Paolo, Banka Popullore, etj. KOMUNIKIMI ME KLIENTIN DHE DETAJE NE OFRIMIN E SHERBIMIT

  • Komunikim i pandërprerë dhe Shërbim i shpejtë:
  1. I drejtëpërdrejtë në 100 pika të rrjetit Union Net (ku është ekspozuar Logo e AC) në të gjithë Shqipërinë si dhe në selinë qendrore të saj: e Hene – e Premte, 08:00 deri 19:00, të shtunën 08:00 – 14:00.
  2. Të gjitha Pikat janë pajisura me mjetet e duhura (përfshi dhe ato transportuese) të gatshme për ofrimin e shërbimit. Falë programit softwer-ik AC i instaluar në të gjithë rrjetin AC, klienti mund të kontrollojë dhe të informohet për vendodhjen, etj të shërbimit të porositur.
  3. me telefon; celular dhe nëpërmjet postës elektronike të publikuar në web-in e AC.
  4. objektivi kohor për tërheqjen e dërgesave nga korierrët tanë në vendodhjen tuaj është 35 min. nga koha e njoftimit.
  • Stafi dhe Mjetet e Transportit
  1. ­AC ka në pronësi një flotë me jo më pak se 20 automjete në gatishmëri të identifikueshme me markën e AC si dhe të pajisura me kamera sigurie, sistem GPS.
  2. Staf i specializuar dhe i gatshëm për shërbim jo më pak se 50 persona në Tiranë dhe 100 persona në rrethe.­
  • Shtrirja Gjeografike e AC në Shqipëri
  1. Ambientet qendrore (Zyra, Magazinë, Parku, etj) të AC ndodhen në Tiranë.
  2. AC ofron shërbimin e saj në Tiranë dhe të gjitha Qytetet e tjera në jo më pak se 100 pika, duke arritur mbulim të plotë territorial të Shqipërisë, pranë dërguesit apo marrësit. Pikat AC janë të vendosura në agjencitë e rrjetit Union Net (në këto pika është e ekspozuar logo dhe posteri i AC).
  • Të përmbledhura Standartet e Logjistikes së AC:
  1. Rrjeti AC me jo më pak se 100 pika,
  2. Web page Albanian Courier,
  3. Programi database AC të instaluar në të gjitha Pikat AC,
  4. Formular AC me bar code të paraprintuar,
  5. Zarfa dhe Qese plastike AC,
  6. Mjetet e tranportit AC të pajisuar me GPS,
  7. Zyra dhe mjetet e e transportit të pajisura me kamera sigurie,
  8. Kuti plastike me rripa sigurimi për të siguruar integritetin gjatë transportit,
  9. Staf i trajnuar dhe në gatishmëri,
  10. Kujdesi ndaj klientit,
  11. Arshivimi i të dhënave për 2 vjet.